עדי ליניאל- מומחית לעיצוב שיווקי (שמוכר!)

יום ראשון, 5 בדצמבר 2010

שבוע טוב- ומעכשיו רק בשורות טובות בבקשה!

בצל סוף השבוע הקשה, מתחיל שבוע חדש.
קצת קשה לגייס את האנרגיות והלתחיל לעשות וליצור, כשהלב והמראות השרופים לא מרפים.
אבל אלו החיים. מתים, נולדים, מזדקנים ושוב מתחילים מהתחלה.
אני עובדת קשה לצבור ולכתוב תוכן בעל ערך רב עבורכם.
החלטתי למקד את הפרסומים שלי בייעוץ וליווי לעסקים קטנים בתהליך של בניית אתר ועיצובו.
אני יודעת איך צריך לבנות דף בית טוב שישאיר את הגולש אצלכם, טוב לקידום בגוגל,
אני יודעת היכן אפשר לפרסם בזול או בחינם, יש לי המון עצות וטיפים על שיווקו באינרנט, ועל שיווק בכלל.
בתחום העיצוב, אני נהנית לראות ולנתח דברים, להפיק תועלת מדברים שעבדו וכאלה שלא עבדו.

אני מאוד אוהבת את העיסוק שלי באסתטיקה והמון פעמים שאלתי את עצמי, האם זאת העבודה שלי?
להתסכל על משהו ולהחליט אם הוא יפה בעיני? כמה כיף!
אגב, אני ממליצה בחום לכל האמהות שבינינו, שצריכות לנווט בין המשפחה, לעבודה ולסיפוק העצמי, ללמוד גרפיקה ועיצוב, זה מקצוע נהדר, הוא נחוץ כמעט בכל מקום (גם בכל מקום בעולם), הוא ממלא, הוא מהווה פתח ליצירתיות (רצוי שתהיה..), אפשר לגדול איתו ולקחת אותו לכיוונים שונים ומהנים- עיצוב במשרד פרסום , בבתי דפוס, בהייטק, בכנסים וארועים- יש כל כך הרבה נישות שזה לא יאומן.
אז קדימה, למעצבים המתחילים שביננו, לוותיקים שרוצים לקבל רעיונות ולהתחדש, לאנשים שאוהבים אסתטיקה ולבעלי אתרים ועסקים- להרשם לרשימת התפוצה- לקבל חומרים ולהתפתח ביחד איתי!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה