עדי ליניאל- מומחית לעיצוב שיווקי (שמוכר!)

יום חמישי, 14 באפריל 2011

הזמן להתחדשות!

פסח מגיע ומביא איתו פעלתנות רבה לנקיונות, זריקת דברים מיותרים ולא מועילים ורכישת מתנות לאנשים אהובים.
3 דברים שכדאי לאמץ כדרך חיים ולא רק בפסח.
כשאני בודקת במה התחדשתי בפסח הזה, אני יכולה לומר שהתחדשתי במחשבה חדשה.
אני חושבת את המחשבות שמקדמות אותי בחיים, ונפטרת מהמחשבות ש"מורידות" אותי.
אני מקיפה את עצמי באנשים שמקדמים ונפטרת מהמחזיקים אותי אחורה.
אפילו העזתי ו"פיטרתי" חלק מהלקוחות שמעכבים אותי, ומאידך אני מחזרת אחר הלקוחות הרצויים והאידיאליים בשבילי.
במהלך השנה האחרונה למדתי המון על הרגלי חשיבה, על התנהלות בעסק ועל מודעות לחיים שלי ולסביבתי.
למדתי שיש לי אחראיות מלאה על התוצאות שלי בחיים ואני נמצאת בעבודה תמידית על השתפרות ועל הרחבת מעגלי ההשגים והיעדים שלי.
אז שיהיה לכולנו פסח מקסים, אביבי, נקי ורענן
טיילו, הקיפו את עצמכם באנשים אהובים, נוחו מהעבודה ותהנו מהחיים!
שלכם,
עדי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה